Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Η καρδούλα που μου χάρισε ο Θεός..

Την καρδούλα μου έτσι μου την έδωσε ο Θεός, σαν μια πεταλούδα.. Είναι αληθινή κι όταν αγαπάει αγαπάει, με όλη τη σημασία και με όποια ευθύνη φέρνει αυτή η λέξη.. 
Αν δεν άρεσε ή δεν αρέσει σε κάποιους ας μη την δεχτούν πια.. Έχουν συνηθίσει χωρίς πεταλούδες στη ζωή τους και γι' αυτό ίσως να επιλέγουν να ζουν έτσι.. Η πεταλούδα μου όμως, δεν αντέχει άλλο να πονάει για τις επιλογές των άλλων.. 

Γι αυτό και θα βάλει τα δυνατά της να ξανασηκώσει τα φτερά της και να πετάξει μακριά, γιατί τώρα την έχουν ανάγκη άνθρωποι που πραγματικά την αγαπούν και που έκαναν θυσίες για αυτή.. Τώρα πρέπει να είναι δυνατή και να μην επιτρέψει ποτέ ξανά να παίξουν μαζί της.. Κακίες δεν κρατάει, μόνο αγαπάει.. Κι ας μην είναι της εποχής και της κατάστασης, δεν με νοιάζει. Αυτή είναι η πεταλούδα μου..

Αυτή η πεταλούδα που μου χάρισε ο Θεός, θα παραμείνει έτσι και δεν θα αλλάξει για κανέναν.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου